Nad nowym systemem identyfikacji miasta, mającym uzupełnić poważniejszy herb, prace trwały od kwietnia 2019 do lutego 2020 roku. Zespół składający się z 11 osób, pod przewodnictwem dr. Zbigniewa Chmielewskiego, zdefiniował kluczowe cechy Jarosławia, zaproponował słowa i pojęcia nadające się do przedstawienie w logo promocyjnym, wyselekcjonował przykładowe formy graficzne i przyjął założenia do projektowania. Po przeanalizowaniu ponad 230 wariantów znaku i hasła wybrano zestaw widoczny poniżej, autorstwa Agaty Dzięgielowskiej z JOKiS, z hasłem „Jarosław miasto olśnień”, sugerującym możliwość pozytywnego zaskoczenia odwiedzających nasze miasto.
???Jarosław – miasto olśnień❗️?? ✅Nareszcie mamy logo oraz hasło promocyjne naszego miasta ❗️??? Dziś z wielką…
Opublikowany przez Waldemar Paluch Czwartek, 2 lipca 2020