Konsultacje w sprawie likwidacji Straży Miejskiej w Jarosławiu.
Zgodnie z ustawą o strażach gminnych, utworzenie, utrzymanie lub likwidacja straży gminnej jest decyzją lokalnej wspólnoty. W procesie podejmowania decyzji odgrywają ważną rolę konsultacje społeczne, które pozwalają mieszkańcom wyrazić swoją opinię w kwestii likwidacji straży. Wyniki konsultacji będą istotnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o dalszych losach formacji.
Konsultacje społeczne w sprawie likwidacji Straży Miejskiej w Jarosławiu będą prowadzone w terminie od 20 lutego 2023 roku do 31 marca 2023 roku. Przeprowadzane będą w oparciu o Zarządzenie nr 39/2023 Burmistrza Miasta Jarosławia oraz uchwałę nr 112/XII/2015 Rady Miasta Jarosławia. Formularz konsultacyjny będzie dostępny w wersji papierowej oraz elektronicznej. Formularz konsultacyjny w wersji elektronicznej będzie można wypełnić przez Internet na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jarosławia.
Wypełniony formularz konsultacyjny w wersji papierowej można pobrać w Kancelarii Urzędu Miasta Jarosławia lub wydrukować z pliku zamieszczonego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jarosławia. Wypełniony formularz konsultacyjny należy złożyć w urnie w holu Urzędu Miasta Jarosławia, przesłać na adres Urzędu Miasta Jarosławia lub przesłać skan pocztą elektroniczną na adres kancelaria@um.jaroslaw.pl.
Wyniki konsultacji zostaną ogłoszone publicznie w terminie do 30 dni od zakończenia konsultacji. Wyniki konsultacji będą miały charakter opiniodawczy.